Suggesties of klachten

Als iets beter zou kunnen of niet goed is gegaan, klachtenregeling

Wij zullen ons altijd inspannen om goede zorg te leveren aan onze patiënten. Wij staan open voor suggesties ter verbetering van onze praktijkvoering. Mocht u toch ontevreden zijn over het (medisch) handelen van de huisarts, praktijkondersteuner, assistente of waarnemend huisarts, vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Dit kan op de volgende manieren:
- Maak via de assistente een (bel)afspraak met de huisarts
- Via een suggetie en klachtenformulier aan de balie
- Via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. 
U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen), wat u hierin zet is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op: 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie vindt u op www.skge.nl.

 

logo Oppenhuizen bottom

ROBIJNSTRAAT 2
2332 KE LEIDEN

HUISARTSENPOST LEIDEN, SHR
0900 - 513 80 39
WWW.SHRNET.NL

nhg 90 65 zorgsaam